Splošni pogoji / Pogoji poslovanja

5.Splošni pogoji - Pogoji Poslovanja 

Izdelke na strani prodaja podjetje Merkat d.o.o., v nadaljnjem besedilu ponudnik. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja / Splošne pogoje, saj z uporabo tega spletnega mesta, izražate strinjanje z njimi. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so za kupce in ponudnika zavezujoče. Pri vsakem obisku spletne trgovine se sklepa, da je uporabnik že seznanjen s Pogoji poslovanja in je za seznanitev z njimi (nahajajo se na spodnji strani vsake od spletne strani) odgovoren sam. Prav tako se sklepa, da je uporabnik z njimi seznanjen v primeru komunikacije po telefonu ali preko elektronske pošte.

Upravitelj spletne trgovine oziroma ponudnik:

Merkat d. o. o., Stantetova 17, 1000 Ljubljana, Slovenija

Vpisan v Poslovnem registru Slovenije - Ajpes (www.ajpes.si), pod vložno številko 11027700

Registrski organ: Okrožno sodišče v Ljubljani

telefon: 01/423-30-91

e-naslov: merkat.doo@siol.net

davčna številka: SI 15324257

matična številka: 5449367000

davčni zavezanec: DA

TRR: SI56 0205 3001 6560 027

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred oddanim naročilom zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dostopnost artiklov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
5. pogoj dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. cene, ki bodo jasno in nedvoumno določene in jasno bo prikazano, ali že zajema stroške prevoza, način plačila in dostave
7. časovno veljavnost ponudbe,
8. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Spletna trgovina www.darilazadojencke.si  nudi izdelke za dojenčke in otroke priznanih blagovnih znamk. Zaradi narave poslovanja trgovine se ponudba ažurira, spreminja pogosto in hitro, glede na dobavljivost blaga pri mednarodnih dobaviteljih ter glede na trende, ki se pojavljajo.
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo po elektonski pošti ali po telefonu. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv tudi povrnemo denar.

NAROČILO

Naročila ponudnik sprejema preko spletne strani www.darilazadojencke.si ali e-naslova info@darilazadojencke.si. Za vse dodatne informacije in pomoč je na voljo e-naslov info@darilazdojencke.si  ali merkat.doo@siol.net .

Sklenitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini www.darilazadojencke.si  sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: ''Naročilo'' s pripadajočo številko). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi splošni pogoji nepreklicno zagotovljeni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana. Ponudnik hrani vse pogodbe (naročila) tudi v strežniku spletne strani in so na vpogled kupcu na njegov poziv. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Potek naročila:

1. Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ikono ¨V košarico¨. Vanjo lahko vnesete poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko nadaljujete z nakupovanjem ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno brišete oz. spreminjate količino. Ko ste oblikovali svoje naročilo kliknete na gumb »Naprej«.

2.  Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost »Prijavi se« in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Registriraj se kot nov uporabnik« in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo. V primeru, da želite nakup opraviti brez registracije, izberite možnost »Nakup brez registracije«, kjer v polje vpišete le vaš kontaktni e-naslov. Nadaljujte na naslednji korak.

3. V tretjem koraku sledi vpis oziroma pregled kontaktnih podatkov za dostavo. Registrirani uporabniki spletne prodajalne v tem koraku preverite že vpisane kontaktne podatke. Če ste v prejšnjem koraku izbrali možnost nakupa brez registracije, v tem koraku vpišite vse zahtevane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Izdelke želim prejeti na drug naslov« in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Obvezen je vnos telefonske številke za dostavo. Kliknite na »Sprejemam pogoje nakupa« in nadaljujte na naslednji korak.

4. Sledi izbira načina plačila. Izbirate lahko med štirimi načini plačila in sicer:

- plačilo po povzetju; ko bo administrator potrdil in obdelal vaše naročilo, bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo. Pred dostavo vas bo poklical dostavljalec in sporočil predvideni čas dostave. Naročene izdelke boste plačali ob prevzemu, in sicer z gotovino.

- plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po plačanem predračunu in potrjenem naročilu, bo blago odposlano. Pred dostavo boste prejeli sporočilo o odpremi blaga.

- plačilo z debetno oziroma kreditno kartico; po oddaji naročila boste avtomatsko preusmerjeni na spletno stran, kjer boste vnesli podatke o kreditni kartici ter izvedli plačilo. Po izbiri načina plačila, ki vam najbolj ustreza, kliknite na gumb »Naprej«. Ob uspešni avtorizaciji boste preusmerjeni na 5. korak. Kreditne kartice, ki jih omogočamo so naslednje: Visa, Mastercard, American Express ali Maestro.

- Plačilo po Paypalu

Nakazilo na naš transakcijski račun lahko izvedete tudi preko spletne banke Paypal. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna po tem, ko oddate naročilo.

Za plačevanje preko Paypal morate biti imetnik elektronskega naslova in ene izmed kreditnih kartic: Visa, Mastercard, American Express.

5. V petem koraku sledi pregled naročenega. Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. Po kliku na gumb »Naprej«, boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli potrditveno e-sporočilo, v katerem kliknite na povezavo. S klikom na povezavo avtorizirate naročilo.

6.  Po avtorizaciji naročila preko elektronskega naslova boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo uspešno avtorizirano in oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

Podrobnejše razlage NAČINOV PLAČILA

Plačilo po povzetju

SLOVENIJA:

Naročeno blago plačate z gotovino, ob dostavi na vaš naslov. Za nas dostavlja Pošta Slovenije. Poštnina pri nakupu enega  izdelka je 2,99€ (DDV vključen) pri nakupu izdelkov nad 40€ pa je POŠTNINA ZA KUPCA BREZPLAČNA! V primeru plačila po povzetjU stranka krije tudi stroške poštne nakaznice v višini cca. 1,05 € (oziroma po ceniku Pošte Slovenije), ki jo Pošta Slovenije zaračunal ob dostavi. Več si preberite TUKAJ.

Za napačno navedene naslove ne odgovarjamo.

Vsa naročila odpremimo v roku 1-5 delovnih dni, oziroma več, kjer je to izrecno navedeno. Čas dostave se lahko v času šolskih počitnic tudi podaljša.

TUJINA:

Plačilo po povzetju za tujino trenutno ni mogoče.

Plačilo po predračunu 

SLOVENIJA

Pri izbiri plačila po predračunu boste predračun prejeli v roku največ dveh delovnih dni na vaš elektronski naslov. Poštnina pri nakupu enega  izdelka je 2,99€ (DDV vključen) pri nakupu izdelkov nad 40€ pa je POŠTNINA ZA KUPCA BREZPLAČNA! Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši (spletni) banki ali pošti. Blago bomo poslali v največ 1-5 delovnih dneh od plačila poslali na vaš naslov. Čas dostave se lahko v času šolskih počitnic tudi podaljša. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov, ali pa počakate, da plačilo prejmemo. Predračun je potrebno plačati v 3 dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Vaše naročilo postane veljavno, ko ga odpošljete, cene veljajo na dan odpošiljanja naročila. Naročene izdelke vam pošljemo po plačanem predračunu in vas o tem obvestimo na vaš e-naslov.

TUJINA

Pozor! Mogoče je, da vam vaša država zaračuna tudi plačilo carine in carinskega postopka, na kar pa ponudnik nima vpliva. Hvala za razumevanje!

Pri izbiri plačila po predračunu boste predračun prejeli v roku največ dveh delovnih dni na vaš elektronski naslov. Plačilo lahko najlažje in najhitreje izvedete v vaši (spletni) banki ali pošti. Blago bomo poslali v največ treh delovnih dneh od plačila na vaš naslov. Po opravljenem plačilu nam lahko pošljete potrdilo o plačilu na naš e-naslov, ali pa počakate, da plačilo prejmemo. Predračun je potrebno plačati v 3 delovnih dneh, v nasprotnem primeru se naročilo stornira. Vaše naročilo postane veljavno, ko ga odpošljete, cene veljajo na dan odpošiljanja naročila. Naročene izdelke vam pošljemo po plačanem predračunu in vas o tem obvestimo na vaš e-naslov. Pri tem vam zaračunamo pavšalne stroške pošiljanja 6,0 EUR brez DDV.

Za napačno navedene naslove ne odgovarjamo.


Potrdilo o nakupu

Na vaš e-naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na izbran naslov. V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z vašim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila oziroma sklic, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu. Dokazilo, da se kupec s Splošnimi pogoji, torej pogodbo strinja, je uspešno oddano naročilo in prejem elektronskega naročila. Kupec ima možnost vpogleda v oddana naročila tudi preko svojega naročniškega računa na tem spletnem naslovu.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od pogodbe in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v 8-ih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Na podlagi Zakona o varstvu osebnih podatkov (UL RS, 86/04 in 113/05) se upravitelj spletne trgovine Merkat d. o. o., zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov in jih bo uporabil zgolj za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim ali tretjim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je uporabnik odgovoren tudi sam.

KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Ponudnik bo e-naslov uporabljal za namen obveščanja o statusu prejetega naročila in za potrebe posredovanja oglasnih sporočil, medtem ko bo telefonsko številko uporabil le izjemoma.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Pisno ali po telefonu lahko uporabnik zahteva, da v 15 dneh trajno ali začasno ponudnik preneha uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja, ter vas o tem tudi obvesti.

PONUDBA IZDELKOV

Vse cene izdelkov na spletni strani vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Po tem, ko kupec izdelek naroči in prejme elektronsko sporočilo s predračunom oziroma, da je naročilo potrjeno, tako kupec kot ponudnik ne moreta več spreminjati cene in drugih pogojev. Cene v spletni trgovini ne vključujejo dostave.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO KUPNINE (Povzeto po Zakonu o varstvu potrošnikov)

Potrošnik  ima pravico, da v 14 dneh od oddaje naročila ponudniku na e-naslov  info@darilazadojencke.si  ali na fizični naslov podjetja sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe, ko je potrošnik izdelke že prejel, potrošnik prejeti artikel vrne v 14 dneh od obvestila na naslov prodajalca: Merkat d. o. o., Stantentova 17, 1000 Ljubljana z nedvoumno izjavo, da ostopa od pogodbe (obrazec je dostopen tudi preko e-naslova info@darilazadojencke.si ).

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Pogoj za odstop od pogodbe je tudi nepoškodovana embalaža, saj je tudi ta del artikla.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje Merkat  d o. o. vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje odstopa od pogodbe dobite na e-naslovu info@darilazadojencke.si .

Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam kupljen izdelek ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za drugi izdelek. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Stvarna napaka in uveljavljanje pravic

O stvarni napaki govorimo, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, ki je bil predstavljen.

Primernost artikla in ugotavljanje stvarne napake se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste in z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Stvarno napako kupec uveljavlja tako, da nas o morebitni stvarni napaki informira z natančnim opisom v dveh mesecih, ko je odkril napako (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več) in nam omogoči pregled artikla. Kupec lahko zahteva odpravo napake, vračilo kupnine v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga, vračilo kupnine. V primeru, da je zahtevek za uveljavljanje stvarne napake upravičen, potem najkasneje v 8-ih dneh ugodimo vašemu zahtevku in vas o tem pisno obvestimo. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake dobite na e-naslovu info@darilazadojencke.si .

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla, saj tehnična oprema ne zagotavlja zaznavanja barv in oblik enako pri vseh uporabnikih teh naprav.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

V primeru težav se kupec lahko z nami poveže telefonsko na številko 01/423-30-91 oz. še bolje po elektronski pošti info@darilazadojencke.si. Podjetje sprejema pritožbe le v pisni obliki in sicer na e-naslov info@darilazadojencke.si , postopek obravnave pritožbe pa je zaupen. Podjetje bo na vsako pritožbo odgovorilo nemudoma oziroma najkasneje v treh delovnih dneh.

Sicer pa si po svojih najboljših močeh prizadevamo, da spore in pritožbe rešujemo hitro, sporazumno, v zadovoljstvo obeh sprtih strani.

Skladno z zakonskimi normativi Merkat d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Merkat d. o. o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

2023, Produkcija:  Sloway izdelava spletnih trgovin